Thursday, June 12, 2014

Hibbli - Secrets of the Tavern





Hibbli has another new awesome story with Knight Elayne. This time visiting a seedy tavern and falling afoul of miscast magick. And of course a vile group of monsters who are all to eager to defile her once again. It's in super hi-rez PDF format of 48 pages with additional bonus pics at www.mongo-bongo-art.com. All that for only $8! And of course all sales go directly to the artist!

And in other news still working on the next set. I'll admit, I haven't been as terribly diligent as I should be. The evil evil drug of Wildstar has been sucking up far too much of my time. The grind to 50 (which isn't really a grind tbh), the horribly addictive housing, the collection of off=spec gear. Ugh. So evil. But work is still getting done. So here's some various test pics in the mean time...


Oh, and yeah the ImageVenue servers took a giant shit a couple weeks back. They've gotten back all the data that they could, so some images on the blog are up, some are down. I'll go thru and replace them. But honestly it's not a terribly high priority. Would rather spend work time doing actual work.

EDIT - Ok correction, ImageVenue servers are still sucking ass. So may be time for me to start looking for a new image hoster. Sigh.

34 comments:

SpideySense said...

Mongo Bongo!
Way to outdo yourself once again! I think you might actually have made a babe hotter than princess peach and jessica rabbit with that new busty blonde. The black haired kid just looked like my little 10 year old nephew so great art yeah but please send that to Disney and get the money you deserve but please leave the pussy pounding to your bad ass out of this world monsterous creations. But damn this new girl. Drooling.... She will be your best girl if hopefully you'll enhance her by losing the fly wings and pointy elf ears don't bother me too much if they just aren't too long. Dare I might even say if you humanize that busty babe up she might even be sexier than Hibbli's Elayne which is almost unthinkable but if anyone could do it you sure could. Also HIbbli is awesome but his original Elayne was more real looking and hotter than his new look of her in this chapter.

Mongo hope you stay on your hot streak after wowing us all with that epic Jessica Rabbit set. Thing looked like a blu ray movie so unfucking believable and hardcore with a serious wicked thick long cock! I suggest a super huge dragon to roar out of it's cave and breed that new busty blonde for your next set or a gigantic red demon troll with four cocks or even better a group of wild alien hog boars with cocks the size of trees and long as snakes to attack her and dominate the living hell out of her.

Thanks for the update. Have fun playing your game. That new girl you made is so freaking hot my god man how did you do it. I can't believe it. What a beauty. Built for hardcore wicked sex. You are the greatest. King of all.

Anonymous said...

Hey Mongo, something is happening with pictures. I can't open pictures from older posts and this one. "This image does not exist on this server". Can you do something about it? Ah, and the last four posts are now working. Thank You. :)

Anonymous said...

WILDSTAR SET XD

Really hope you make one

Tantacel said...

SAO season 2, hacked by GleamEyes? Cloned Gleam Eyes? Gleam Eyes gangbang? Gleam Eyes Harem gangbang?

jenoy jenkins said...

i want to see that blonde in a rape scene

Time Wanker said...

Looks like Gwen may be getting banged again. At least I _hope_ it's Gwen -- though MJ would be good, too. Both, maybe? :-)

Wish you could work faster, man, but keep up the good work!

Vakeman said...

Damn you finally made me have to pipe up. I have particular tastes and check in to see if you got anything that tickles my fancy.

Dude your close with that blonde.
I never understood why some artists put big distracting wings on girls that could really be hot.
Like in the little mermaid I thought she was smoking hot as a human but with that fish tale it just was a complete turn off.
If I was going to do a girl that hot and she had those wings getting in the way trying to do doggie style urrghg and then missionary they get in the way too. I'd be like honey lets go see the doc and have those damn things trimmed off. The only thing I want to see fluttering is your pussy lips when I'm stretching them out! Please just round that new blonde honey you created ears a little and make the fly bug wings disappear and I say you created the sexiest 3D babe ever. The dudes at affect3d will be jealous for sure. They are always trying to make some new hot girl that is supposed to be the next 10. Well wait till they see Mongo's new babe when he shows her at her best in human form!
And Ditto of what the jenoy dude said it would be epic to see the new blonde babe you made in a rape scene and that honey deserves to be hammered with massive cock and I mean massive! Vaesark is just tearin it up making the craziest most badass ginormous monsters with multiple crazy huge cocks that I've ever seen and it's think it's time you show people what you got man. Mongo Bongo I'd say you're last set was one of your best with that hung ape along with the epic Gryphon and that lucky charms troll you made this year. Resident evil monster from part 3 was one of my favs too so show us what you got in that genius artistic bad ass mind you got and let the beast in you come roaring out and take that new blonde honey and hammer her and load her full of your Mongo Bongo seed.
Should be one of the ages!

Show em' how it's done Mongo Bongo! Hit it!

MongoBongo said...

Cool story bro... I never understood why people think I should change the content and style that I have ALWAYS done. Nor why they post under different names in a silly attempt to make me think they are somebody else... :-/

Cryotek said...

*facepalm* I feel dumber after reading these comments >.<

Everyone has different tastes, MB is gonna do what pleases him and that's pretty much end of story lol. Some of his sets I absolutely love, and others are meh, but doesn't mean he should change them to suit my tastes. What I want doesn't dictate what he does (I mean it should!... jk :P), why should you be any different?

Let the man make his art and enjoy the sets you like.

Faro09 said...

>.> Guys, the two characters he introduced are from Sword Art Online. They're meant to look like that. It means he's continuing the series. I'm actually looking forward to it. The second part of the series Asuna really was a damsel in distress, not sure how I feel about that, but oh well. It looks like we'll get to see more ntr, this time with Kirito's cousin.

Also, new Spider-Man set? I'm wondering what you will do with it considering the ending of the second movie. I haven't read any of the recent comics that you've been reading though. So 'm curious how this turns out.

Jake said...

Which one of my brothers or god help me my sisters forgot to clear the internet history on four freaking browsers wtfh?

You little dumb shits. Leave Mongo Bongo the hell alone. It's me Jake. If that is Taylor posting like a horny loon hell I can't tell if it is you I told you to stop coming to this site and hounding this guy or girl whoever the artist is. And if it's both you and Lil' Reece just come clean and come down to the living room so I can show you other sites that would give you your fill. Scared little shits. Have some sense. Dad doesn't give a shit he already knows you use his card. Mom will flip but who cares at least she isn't religious. Hell if it's Dad posting on here I thinkI will shit myself.

And to the other people here hounding this artist. This artist don't give a shit what you say and that's the way it should be. I'm at least happy this artist makes a beastiality set every once and a while. My fav set of his was the Tifa one hands down and all the horse sets are just as good. Deal with it.This artist is like Lady Gaga - one big hit like last one with Jess Rabbit and the animal the rest is WTF a complete mess. So what? That's what some of the best artists do. They are inconsistent. Seems most of you cry for more monster sex bruuu haa hhaa whatever. I like that but much prefer bestiality. Do I come here and beg for dog knoting a babe sex like a loon again and again no. Get a freaking grip. Mongo's last set was pretty epic and if history serves he/she usually has one epic set every two months. So leave this artist alone and get a freaking life and go search the interwebs and hentai there are a ton more artists that shell out the hardcore monster crap all the time. And I get my beast fix from real hardcore real life beastiality and there isn't enough of that damn it.

Lastly why complain about Mongo making the girls look like he / she wants. Maybe he/ she has a bug wing fetish or something? Good for him or her whatever works it's their shit. I got a fetish for blue eyed girls with big tits and bubble butt asses who are 18 (wink minus a few - come on it's art ). Do I beg for blue eyes and all that every picture set he makes no. And if he/she makes some weird colored dragon eared girl with a tail and wings of course I won't buy that shit but good for Mongo Bongo doing what he/she wants. I just get peeved that now I know for sure some of my fam are whining like little shits to this artist and if there is one thing in life that pevs me it's people who moan and complain. Oh I'm too fat oh I don't like that song Oh now I want more monster sex. Grow the hell up and have respect.

Jake Your Brother Little Shit said...

I hope Mongo Bongo whoever they are makes their next set with that new blonde colored red with a big dick three eyes and fucking a girl with no tits that has a hairy back and a tail and then another furry girl with nose rings a cock and a two foot long ear loobs come in and eats out their asses so you all can puke up your shit and have freaking seizsures of fan rage while Mongo Bongo laughs at you for the lulz and Mongo Bongo can get their jollys off on that bizarre furry shit and purge it from their system for a brief moment so they can make another great bestiality set sometime this summer. In the meantime go search the webs loons their is a ton of shit out their to give you your stupid monster fill. Hey us beastiality fans gotta speak up! Where are you guys? Is it just me? I say support Mongo Bongo for the little they at least give us cause beastiality is drying up on the webs and its sad.

Anway thanks for your epic beastiality sets Mongo Bongo. I have ZERO complaints on whatever you do. Not everyone here is a baby whinning crying and screaming like a little bitch. God I hate people whinning my fucking ex would never shut her damn mouth about everything I did. Oh your shirt isn't right oh your hair is too long. Oh you don't make enough money. Oh you didn't take me out to that place. Oh you have too big a family. Oh you don't talk enough. Oh you watch too much porn. Cry cry cry cry cry. bitch bitch bitch. I'm buzzing a little now cause we just broke up and I'm sitting her drowning my sorrows cause my ex looked like Mongo's brunette girl - the one with the huge wings with big tits only yeah no shit she didn't have wings but damn she was hot and shit and my little sister thinks its funny and is trying to say she comes to this site which is disturbing and makes me grin at the same time. enough of this. don't bitch. fuck the world. i'm exhausted. damn it. some peole are so damn dumb.

Jake Is Gay said...

Girls like pron too. The reason Sabrina dumped you is because is because you drink too much and are a retard when you drink.

Just for you I hope Mongo Bongo makes no beasty sex ever again.STOP DRINKING!

Jake is Really Gay In A Fag Way said...

Hey Jake you are a big smelly flaming fag for writing about your family on the computer. We think you suck. Dad thinks you suck too. And we hate you for taking the last pizza you fat retarded shit. Mom said that was ours you fucking piece of homo faggot bullshit. Go climb up a horses ass and die.

Mongo Please Don't Listen To Jake He is Mean said...

Hi Mongo Bongo,

Nope. Jake is not your fan. He calls you Lady Gaga and says you are weird. He is trying to get you to make a messed up not good picture set next to make us all mad cuz we really are your fans and like to see your monsters with prettty girls and not animal looking bug wing girls. Is that bad? Is that so bad for us to like that?

Jake says you don't care none? Do you not like to know what we think when you paint?
If I made a cake with my brother I would say do you like my cake people? If they didn't tell me I would not be happy and then I would not bake? And Jake steals our food and my sister says he is fagoot. He is good sometimes you know when he don't drink but not now. He is crying downstairs yelling at my sister. He thinks girls should not look at porn?
Do you think so? No. I like porn that is not bad.

So do you not want us to tell you what we think when you paint? No? What do you say? We don't tell you to order you to paint because we aren't your parents. Nope. We just say if we like what you paint and if we don't we tell you. My brother says you should be honest. Not Jake my other brother Reece. He is not so small. Nope.

Am I in trouble for being at your site? Jake says I am but nope cuz Dad don't care I think. He is for free speech living. Dunno but since Jake said you are dumb and a bad artist like Lady Gaga you should know he doesn't want you to paint good! Because he doesn't care! He is not your fan! Can you see? Now? See so please make a good paint and we will tell you what we think if it is sexy. No? What do you say?

Do you not want people to say what they think about what you paint? Answer please I'm confused and bored and don't know if Jake is really right. He just wants to make us mad. I really like you and would like to be your fan and tell you truth not lies and jokes and things like at school when they say it's opposite day nope.

Okay and now I'm not too young. I have the sex class I take so really I can't see your site? Nope. Mom just says I"m slower and was held back one year I think. I don't get to write because they don't let me but they left this on so I should tell you what I think! My name is Kat and so what I'm a girl. Does that make you mad Mongo Bongos? My full name is Katherine but everyone calls me Kat. You can call me Kat. Also Jake calls me fat but nope I just have big boobs and am a little bit fuller mom says than skinny girls so is that bad? Nope.

Please answer back. Jake says you won't. He says bad things like Mom had too many kids? Why? More is better right? More pizza more friends! Of course! Sure. Okay. I won't be able to write probably but I will read what you say. So please tell us you will not listen to Jake. Jake is the black sheep of the family dad says. Urtghgh. Okay bye.

Anonymous said...

Hey Kat don't listen to Jake.
You are so hot and even hotter than his ex girlfriend. I have had such a big crush on you since you've grown. The secret is all us brothers think you are really hot even Jake does he just won't tell you. Not trying to be creepy but if you weren't my sister I would go crazy over you. I just got to find a girl that's hot as you. Probably wrote too much but it's true. I love you Kat......

Anonymous said...

hey mongo,
when do you expect the next set?

Mr.Nobody said...

The release of the last set was 5.30.2014.... and today we have 21.6.2014

22 day for the new set. Must been something big and great. A 80 picture set with a lot of details i guess.

I hope Mongo Bongo still have time to bring out a other Set in June. He never made fewer than 2 set per month.

bloodspray said...

when can we expect the wildstar set

Planetfall said...

Yikes, over 3 weeks without an update. Hope you are healthy, Mongo. More content please, even shorter sets are fine. The guest artists are nice, but I'm guessing most of us subscribe because of your art specifically.

Darkkon said...

Seems Mongo is using others, artwork then his own lately, which is okay, but it seems to allow him to put out less of his own work

Anonymous said...

I thought about a new story for the set)

Teenage Mutant Ninja Turtles new film. What about the Teenage Mutant Ninja Turtles vs April O'Neil ( Megan fox ) :D Or The Shredder vs April O'Neil :)

RightSaidFred said...

I really hope Mongo Bongo is okay. Yeah I'm sad that he hasn't done any art in a month but most importantly I hope he is in good health and maybe something just happened to his computer. I only come here for his art and I hope he makes a strong comeback. My favorite girl is the Bretonnia Knight I think she is the sexiest. I hope he does a set with her and I know alot of you like monsters but my favorite villians are aliens. So I hope he does Bretonnia Knight taken and mated by a giant behemoth mega lizard. Also I like the idea of the turtles I would just hope that they have mega mammoth size penises you know. Also I agree with Planetfall. If mongo just would like to do a set a week of 15 pictures of one of his girls vs an alien or some big villian then that will be the best and I know I will buy them all up just like everyone else and Mongo would make enough money to buy a new laptop that doesn't crash.

Good luck Mongo.

Darkkon said...

i believe mongo is involved in Wildstar atm... at least he mentioned it recently in the blogs...
Bretonnia Knight is my favorite too, but as a subscriber, I may have to cancel if Mongo don't come back and continue making the art... I don't want too.. but if he found other interests, then there is no point being a member, I still have a few weeks left on my subscription.. ill give him till then... Come back Mongo!

Anonymous said...

Come one mongo you the best, come back!!!

Mr.Nobody said...

There was a time when Mongo bring out 3 set per month. I guess thoes days are over. Well 2 set per month was okey. But i think thoes days are also over. I am not sure if i wanna pay 11.99 for 1 set per month.

Demetra J. said...

Yeah it's really sad to see Mongo go. He was actually my favorite. His great work is definitely missed.

Also hey guys if you like this type of hardcore art as much as I do we need some help.
The artist Hibbli3D was really good and something to look forward to in between waiting for Mongo’s great work but now something crazy has happened and Hibbli3D has made a disastrous change to her main character Elayne and her work is suffering so bad for it just because she changed in some really odd bad way. Check out the pictures of her original Elayne that was really a special beloved creation and see how it’s now all lost unless we help this artist see that she made a huge mistake. I've read around about alot of people hating on her and saying they will no longer support her but I choose to help her instead because I still have hope she will see the light.
Please don't give up on her!
So please email hibbli at: hibbli@hibbli3d.com and let her know we need to have the original Elayne back and that her original awesome work didn't need to be torn apart and discarded. Thanks!
Links to see the huge disaster of one of the most beloved 3D characters below.

http://www.imagebam.com/image/cb28f8335056987

http://www.imagebam.com/image/02892c334832130

Anonymous said...

Who told you that Mongo had stopped and that there will be more work?

Anonymous said...

Hey, looks like an upcoming set is going to be a Sword Art Online one. Can't wait to see Leafa in...action.

Anonymous said...

MB, you ok? I hope so.

I joined to see MB stuff, not others (no offense to the other artists). Please come back, or give a status update, I would hate to cancel my subs.

Thanks

JZrye said...

Wha ? Mongo and Hibbli are among my favorites. Seems now that Mongo is MIA and Hibbli lost his design of that really hot girl Elayne character so his art is MIA.

Crazy things happening. It's odd that Mongo hasn't posted in a month and I can't believe Hibbli wouldn't have a way to figure out how to find the original design of Elayne that was by far the best. It think he tried but it doesn't look right at all. The new Elayne is like blurry and so smooth and watery and it looks more like a doll and not a real human. His first Elayne had freckles and her skin looked real human like all Mongo's hot girls look. I also really like Mongo's blushing of the genitals that is hot. If Mongo does come back maybe he can help Hibbli figure out how to fix Elayne hopefully or something.

I don't subscribe to Mongo so no prob there. I just buy his particular sets that I like. My favs this round are def the Jessica rabbit set and before that my second fav was the Gryphon. He's had a few really great sets so far this year which is awesome! Hope he comes back to. Please someone post if they have any news. And if any artists out there know how to help Hibbli fix his Elayne shoot him an email:

hibbli@hibbli3d.com

Later

Mr.Black said...

best case Mongo broke both of his arms and cant do anything. Not even write a little text at his blog.
Worst case he his dead.

Planetfall said...

I hope he's not dead. Maybe he pulled a Hitman and went AWOL. Too much 3D pron pressure. Send up a signal flare, MB.

Anonymous said...

People are strange...

MB posted this 2 weeks ago only, maybe people should stop going crazy...

Post a Comment